10. Χρήση τεχνικών και εργαλείων προώθησης μέσα από τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης(Social Media Marketing) με σύγχρονα εργαλεία και Mobile εφαρμογές
- Ανάλυση και παρουσίαση επιχειρηματικών μοντέλων ιστοσελίδων
- SWOT, Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος
- Περιγραφή έρευνας αγοράς και τα στάδια υλοποίησης
- Τρόποι προβολής μίας ιστοσελίδας μέσω ενός ολοκληρωμένου πλάνου marketing
- Προϋποθέσεις επιτυχίας μέσα από την χρήση Social Media Marketing
- Παρουσίαση και ανάλυση του τρόπου αύξησης των Followers στα social media
- Ανάλυση ενός τακτικού πλάνου επικοινωνίας μέσα από τα Social Media
- Mobile εφαρμογές